Ce e jurnalistul și sfârșitul televiziunii de Jean Louis Missika

Iată ce informaţii interesante am găsit în cursurile din Franţa:

Jurnalistul este:- un profesionist care colectează informații inedite
-un om de teren
-un reporter curajos
-un intervievator care nu ezită să-și uimească interlocutorii
Primează obiectivitatea în locul subietivității;
-se folosește de o scriitură plină de norme, fraze scurte, sobre
-descrie sobru, clinic evenimentele

Presa trebuie să răspundă nevoilor cotidiene ale lectorilor: -informații economice
-informații practice: meteo, circulație, gătit
Jurnalistul trebuie să multiplice rubricile pentru a se deschide pentru noi cititori.

Potrivit lui Jean Louis Missika în cartea „La fin de la television”, scrisă în 2006 televiziunea a trecut prin 3 etape.

1.Prima etapă este paleo televiziunea și este caracterizată prin descoperire și inocență. Emisiunile reprezentative pentru această epocă sunt axate pe informații utile pentru toți. Este destinată unor telespectatori elevați, fiind un produs pedagogic, televiziunea are un rol de mesager.

2.Neo televiziunea începe în anii 80` și apare primul canal pentru care trebuie să plătești Canal+ în Franța.
Apar noi moduri de finanțare, iar publicitatea are un rol din ce în ce mai mare.
Ofertele se diversifică, iar televiziunea publică trece printr-o criză de identitate.
Telespectatorul trebuie să fie sedus.
Televiziunea este în căutare de noi formate, iar serialele devin preferate de public.(Dallas este unul dintre acestea).
Se nasc reality show-urile.
Neo televiziunea are funcție de consolare. Ea vizează să repare legătura socială.
Este o televiziune misionară care vizează să gestioneze crizele individului.

3.Post televiziunea exprimă ruptura limitată cu perioada precedentă, omul vrea să vadă formate care se axează pe dezvoltarea sinelui, autonomia sa crește, dorește să-și formeze o identitate; a-și dezvălui intimitatea nu este dureros, ci natural; un individ poate ieși din anonimat la TV. 
Câteva întrebări la care autorul încearcă să răspundă în această carte sunt: De ce dispare televiziunea?
Cu ce va semăna societatea noastră fără o legătură socială obligatorie?
Care vor fi consecințele sociale și politice a dispariției acestui formidabil instrument de polarizare a atenției și de sincronizare a dezbaterii, loc de confruntare a opiniilor care este televiziunea?
Ce imagine își va face societatea în lume fără televiziune?

Mi-aș dori să reflectați la aceste întrebări dragi cititori ai blogului, jurnaliști și oameni care lucrează în televiziune. O zi minunată să aveți!




Hip trip travel film festival and Leon Mccarron my favorite storyteller


I arrive completely random in Bucharest at 24 may, I saw this traveler speaking about his last trip and I was suprised. He was a really storyteller.

Leon Mccarron is irish, he`s a traveler and film director. His first trip was with his bike in China. He has this boring job in a desk, he was 21 and he want it to do something really exiting about his life, so he decided to travel the world. 


Leon McCarron este un explorator și cineast irlandez, membru al Royal Geographical Society din Londra și specializat în expediții pe distanțe lungi. În iarna 2011-2012, Leon a traversat China, parcurgând aproape 5000 de kilometri pe jos, mergând câte 40 de kilometri pe zi (distanța unui maraton), timp de șase zile pe săptămână cu un rucsac de 30kg în spate. Leon a transpus cele șase luni de călătorie într-un documentar pentru postul de televiziune National Geographic. Înainte de această expediție, Leon a parcurs aproape 38.000 de kilometri, cu bicicleta, de la New York la Hong Kong pentru realizarea unui documentar în serial care rulează în momentul de față în peste 60 de țări din întreaga lume.
La finalul lui 2012, Leon a plecat însoțit de un alt explorator, Alastair Humphreys, într-o altă aventură: pe urmele Wilfred Thesiger, unul dintre cei mai mari exploratori ai Marii Britanii, care a traversat cel mai mare deșert de nisip din lume, Rub al-Chali (The Empty Quarter) de două ori, în perioada 1945-1949.
În cadrul workshop-ului Leon va povesti publicului despre ce înseamnă să faci o expediție folosindu-te de toate resursele corpului uman, despre ce au însemnat aceste provocări pentru el și despre cum să vezi lumea altfel decât călătorind cu avionul din punctul A în punctul B.
leon mccarron hiptrip travelfilm festival
„Căldura deșertului ne-a adus cel mai mult aproape de a claca. În fiecare zi ne trezeam la 4 dimineața și încercam să mergem cât mai mult pe o vreme mai răcoroasă, înainte ca temperaturile să devină foarte greu de suportat. Înspre prânz ne simțeam capetele ca și cum ar fi luat foc și nu exista nici un colțișor de umbră. Însă, peisajul superb și privilegiul de a fi acolo ne-a făcut să rămânem pe linia de plutire și să continuăm călătoria. Astfel de călătorii sunt dificile, dar în cele din urmă – merită orice efort. Pentru noi a fost o bucurie să traversăm acest vast deșert, pustiu și de-o frumusețe rară, numit Rub al-Chali (The Empty Quarter)”, a declarat Leon McCarron, unul dintre exploratorii protagoniști ai documentarului „Into the Empty Quarter”.
(descriere preluată de pe site-ul oficial Hip Trip)

A străbătut deșertul Gobi, a fost la Hong Kong , în Emiratele Arabe și a observat că oamenii sunt mai calzi decât îi prezintă mass-media britanică. 

La 21 de ani s-a decis să plece în China pentru a-și condimenta viața și de atunci călătorește neîncetat.

Naraţiunea vizuală

Imaginea este un element care ilustrează sau pune în scenă o informaţie. Ea poate fi un element de informaţie autonomă. Acompaniată de un text scurt ea devine naraţiune vizuală.

Narațiunea vizuală:- „povestește” în imagini ceea ce s-a întâmplat sau se întâmplă;
-relatează detaliat un  fapt, un eveniment;
- construiește mai mult sau mai puțin conștient și profesional o punere în scenă a realului.

Întrebările principale pe care ni le punem vis a vis de o imagine sunt:

1. Ce arătăm?
2. Cum arătam?
3. Unde arătăm?
4. Cine arată?
5. De ce arătăm?

Legenda este un text scurt care acompaniază o ilustrație, este o informație în plus adusă fotografiei, teoretic orice imagine ar trebui să fie însoțită de o legendă.


Legenda este de trei feluri:

a) descriptivă, care descrie conținutul fotografiei
b)interpretativă, care oferă o interpretare a faptelor
c)informativă, care aduce elemente noi fotografiei

Legenda, înainte de toate este considerată ca un element care aduce informație. Ea completează fotografia.

Fotografia este un dispozitiv:
-mecanic
-tehnic
uman(al intenției, interpersonal, al interacțiunii, al introspecției, al nivelului de abstracție)
-estetic.

Cadrajul este alegerea fotografului asupra a ceea ce va intra în fotografia sa și punerea în scenă a subiectului.


Cadrul orizontal semnifică: calm, distanță
Cadrul vertical: centrează subiectul, este profund, călduros, face subiectul să pară mai mare.





The tree and the lady in red


The sun and the tree met outside and look up for each other. I was sitting next to the tree and I felt that everything în the nature was breathing and all the things have a heart. Lovely feeling.

This is a tree from a park in bucharest, Roumania.

Printemps look

Today I told myself I wanna be pretty.

Aujourdui je veux etre comme un mois de printemps, comme may, comme une fleur, je veux sourir, je veux etre heureuse.

Un fel de ajutor a lui Dumnezeu(monteurul de film)

Vom discuta astăzi despre o veche pasiune de-a mea: cinematografia. Am crezut că nu mai reprezintă un domeniu de interes, numai că viața îmi demonstrează că atunci când spun că renunț la ceva nu o fac, ci revin cu o altă abordare mai puternică spre a-mi atinge obiectivele.

În liceu mă caracterizam ca o persoană critică, dar mai ales autocritică. Ceilalți mă percepeau ca fiind ieșită din comun, cu idei bizare, cu un stil vestimentar complet tâmpit, cu machiaj puternic, dar mă vedeau foarte creativă, ceea ce m-a bucurat enorm.
Despre obiceiul meu de a scrie când sunt supărată nu știau mulți, erau afectați doar cei care primeau manuscrisul. Și deseori auzeam că scriu bine. Nu-mi doream că aud că scriu bine, ci „mă voi gândi la ce ai scris”, „voi încerca să-mi revizuiesc atitudinea”.

În clasa a 11-a am avut acest vis nebun de a intra în minunata lume a filmului, așa că am început să mă documentez. Așa am descoperit cartea „Totul despre scurtmetraj”. Mi-am dat seama foarte repede că nu-mi plac materialele lungi, nu aș putea să le produc. Am descoperit că actorii sunt doar o parte din tot ce se întâmplă într-un film.

  • Mai întâi se realizează un scenariu și de un scenarist sau mai mulți.
  • Mai avem nevoie de un ingredient: un fel de Dumnezeu reprezentat de regizor.
  • Producătorul este un element foarte important și este cel care finanțează proiectul creativ.
  • Monteurul este un fel de „persoana din spate” cel care realizează efectele speciale, care taie secvențele, care creează anumite efecte prin sunete, frecvență, ritmul îmaginii, reglarea vocilor actorilor, luminozitate, contrast, culoare etc.
Despre montaj și rolul Monteurului vom discuta mai multe astăzi.

Monteurul este acela care stabilește încadratura, iluminarea, unghiulația camerei, mișcările de pe aparat. Monteurul intensifică starea emoțională a privitorului așa cum Griffith, printre primii cineaști a înțeles că trebuie să facă. Adevărul putea fi manipulat prin montaj, și-au dat seama imediat rușii și au abordat imediat tehnicile specifice.

Francis Ford Coppola spunea că filmul este creat de trei ori:
-scriere
-filmare
-montare

Monteurul reglează ritmul, timpul, controlează și induce emoții oamenilor care se uită la film. 

Sam Small le propune cineaștilor să filmeze tot ce le iese în cale. Materialul brut este esențial în conceperea unui film de scurt sau lung metraj.
Orele de lucru preferate trebuie folosite pentru a lucra la capacitate maximă.

De exemplu eu lucrez cel mai bine după ora 23:00. Dacă scriu un material pentru blog la acestă oră și îl public, cititorii mei vor fi mai puțini. Programul meu de lucru nu coincide cu cel de vizionare al publicului cititor de articole de modă sau cinematografie. Însă, pentru a fi eficientă și creativă voi lucra atunci.

Dimineața e teribil, capacitatea mea de înțelegere e foarte redusă, iar după amiza prefer să dorm pentru a putea lucra noaptea. 

Mai jos am o surpriză pentru voi. Este un interviu Cu Andreea Ionașcu, pe atunci coordonator de proiecte la ONG Mare Nostrum din Constanța.



Aceasta este o a doua variantă întrucât în prima aveam un tic foarte deranjant cu buzele, iar  gesturile erau un pic deplasate. Ticăitul acela care se aude mă scoate din minți, dar prin acesta vreau să subliniez importanța montajului. La montaj s-ar fi putut adăuga o melodie, s-ar fi putut scoate acel sunet, s-ar fi putut tăia momentul în care mi s-a văzut foaia cu întrebări(muncă de scenarist).
 Cu privire la atitudine ar fi trebuit să zâmbesc mai mult, să mă uit înspre cameră când s-a încheiat, să urmăresc mai cu atenție ritmul de vorbire al Andreei ca să pot interveni la timp...



Weed mode

Hello,

Today we`re gonna talk about weed. No, We`re gonna talk about weed fashion. We are gonna see clothes with marijuana leaf, accesories with green, yellow and red colours and so on. 

First af all let`s see some t-shirts from this awsome website boutique http://www.redbubble.com/shop/weed+t-shirts




I you wanna see more I invite you to watch out for: www.redbubble.com.

C`est sa une bonne mode? C`est ca une mettre en scene de soi? C`est ca ce que tu veux de voir, c`est que tu veux comme vetement?

Mais,ce que dit tu de cet incroyable accesoire?



Acesta este un magnific colier făcut de o bună și foarte frumoasă prietenă de-a mea Mihaela.
Ca cette un magnifique accesoire realisee par ma amie Mishu.
This is a lovely nekelace made of wood and iron.  

Because I got high I recomand you this song








O scurtă istorie a lumii make-up-ului

Machiajul a fost dintodeauna o formă de a înfrumuseța și a evidenția anumite trăsături umane. Machiajul a funcționat ca un ritual, ca prilej de se pune în evidență, de a se camufla pentru ca forțele răului să nu pătrundă. A fost de asemenea un element important care a ajutat intensificarea relațiiei dintre sexe.

Machiajul , așa cum îl știm noi a început la Hollywood când Max Factor venea cu celebrul slogan „Make up of makeup artists”.



Staruri din lumea cinematografică a secolului XX s-au bucurat de măiestria domnului Max Factor care venea cu o viziune inovativă asupra machiajului în lumea filmului. 



Ava Gardner, Jean Harlow și Marlene Dietrich au fost printre primele actrițe care au fost machiate de celebrul Mr. Max Factor.



Mai târziu Greta Garbo, Marlyn Monroe, Audrey Hepburn și-au format un stil propriu de machiaj, devenind fashion iconuri și mouvie stars. 



Puține persoane știu că primul rimel comercial a fost produs de Rimmel London, firmă care se bucură de un mare succes și în zilele noastre.  Cu un slogan puternic „Get the London look”, firma aparține acum de Coty. Inc, faimoasă în anii 50” pentru pudra de față. 



Astăzi industria make-up-ului este o afacere profitabilă, iar firme ca Loreal Paris, Maybelline New York, Rimmel London, Yves Rocher, Channel, Mac Cosmetics etc sunt alegerile preferate ale doamnelor și domnișoarelor din întreaga lume.

Adolescentele sunt îmbiate să se machieze pentru a-și concepe un look glamour, punk, potrivit pentru școală, rock, punk, anime etc. 



Machiajul nu mai este rezervat doar starurilor de cinema, din lumea muzicală și artistică. Este la îndemâna oricui. Genele false sunt prezente la petrecerile mondene, de majorat, la prezentări de modă, pe stradă. 






Punk rock princess Avril Lavigne


Astăzi vom arunca o privire la stilul cântăreței pop rock Avril Lavigne. 
Cântăreața din Canada și-a început cariera muzicală cu piesa „Complicated” în anul 2002. În foarte scurt timp stilul ei muzical, dar și cel vestimentar a fost adoptat de adolescenții din întreaga lume. Teneși, scheleți, suvițe roz și verzi au împânzit comunitățile de teenagerși. Multă vreme cântăreața nu a purtat rochițe și fuste, însă când a decis să le introducă în vestimentația sa uzuală și de pe scenă a început să le asocieze cu ghete punk sau veșnicii teneși și sneakerși. 

Punk rock princess a devenit un pic mai glamour, dar nu și-a pierdut niciodată stilul care a consacrat-o. Machiajul punk îi completează perfect ținutele. 

Mai jos aveți primul videoclip al piesei Complicated și câteva fotografii cu artista: 










The most beautiful bra`s from H&M this season

Salut,

Astăzi vă prezint cele mai elegante sutiene marca H&M ale acestui sezon











Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers